2015. június 28., vasárnap

Megérkezett Nati :)

Megérkezett Nati :) Július 23. Csütörtök
Na jó. Innentől a ,, bejegyzéseket,, lehet olvasni az egész utazásról, valamint az előkészületekről. ...
... Később anyu bekopogott a szobámba, hogy megjött Nati. (amúgy Nati azért jött, mert nálunk aludt, hogy holnap reggel ne kelljen rá várni)
- Szevasz csajszi ! Mizu van? Bepakoltál már?
-Helló. Bepakoltam.
-Tettél fürdőrucit? És hajvasalót?- kezdte sorolgatni…
-Ja, a hajvasaló! - mondtam a szavába vágva, aztán befutottam a fürdőszobába, és vissza, hogy bepakoljam a hajvasalóm, eközben Nati még mindig sorolgatta a dolokat.
-Hallod! Elöl van a teló töltőd?- kérdezte, miután befejezte a sorolgatást
-Már bepakoltam. Miért?
-Fel kellene tölteni a telóm.
Egy kevés ideig pislogás nélkül meredtem rá.
-Nati! Este fél tizenegy van. Holnap reggel nyolckor indul a gépünk és te még fel sem töltötted a telefonod? Egyáltalán te bepakoltál rendesen? Mert csak jelezném, hogy 2 egész hétre megyünk Rióba.- közöltem vele. Mert amúgy Natiból ki lehet nézni, hogy nem pakolt be rendesen.
-Ö, aham. Asszem.- gondolkodott el, és szerintem fejben végigfuttatta, hogy mit kellett bepakolni, és mit pakolt be ténylegesen. - Igen, bepakoltam mindent, csak ezt az egyet felejtettem el. És amúgy is csomó mindenem ott van a nagyiéknál, pont az ilyen esetekre.
Mindegy. Szerencséje, hogy mind a ketten ugyanolyan telefont vettünk, úgyhogy most legalább fel tudja tölteni.
Kinyitottam a bazinagy bőröndömet, majd félig belemászva előhalásztam a telefon töltőmet,  amit a vállam fölött hátradobtam, Nati meg feltartott kézel elkapta.
-Kössz.
-Nincsmit.
Öribarim valami brazil bandát kezdett üvöltetni a telefonjából, ami nem volt túl halk ( enyhén fogalmazva).
-Hé Nati! Halkítsd le légyszi, mert anyu mindjárt feljön.
-Most mér’ ? Szerintem nem zavarja...
3. 2. 1.- kezdtem magamban számolgatni.
És igen. Ahogy kimondtam magamban az 1-et , anyu benyitott a szobámba.
-Lányok! Légyszíves halkítsátok le a zenét és amúgy is már elmúlt fél 11. Aludni kellene, mert holnap reggel korán kel kelni.
-Jól van anyu. Megértettük.- mondtam, majd segítettünk lehurcolni a csomagjainkat.
-Jó éjt lányok ! mondta ásítva, miközben a szobájukba indult. Apu közben beakolta a kocsijába a csomagjainkat.
-Neked is ! 
-Csókolom! - mondta Nati.
Felmentünk. Én meg nem tudtam megállni, hogy meg ne említsem azt, hogy igazam lett.
-Látod Nati, mondtam, hogy anyu fel fog jönni
.-Mindegy.- mondta váll rándítva.
Miután elkészülődtünk, meg fogat mostunk, és vissza mentünk a szobámba leoltottam a villanyt.
-Jó éjt Nati!
-Jó éjt!
Épp amikor már majdnem elaludtam, valami világítani kezdett a szobában. Hunyorogva felemeltem a fejem és Natit láttam a telefonjával a kezében.
-Nati ! Aludj már !
-Jó, jó csak még egy perc és…
Végre eltette a telefont. Kábé 10 perc után mocorgást hallottam és … és dúdolást.
-Natali !!!
-Jól van már de nem tudok aludni .
-Akkor csinálj valamit!
-Jó, de mit?
-Hát … számolj bárányokat!- jutott hirtelen eszembe.
Egy perc múlva:
-Ó már!!- csettintett a nyelvével.
-Hjajj mi van már megint? - kérdetem és rávilágítottam a telefonommal hogy láthassam a arcát. Néha az agyamra megy ez a lány. 
-Nem megy. Az egyik nem akar átugrani a kerítésen..
-Az agyamra mész! Mindegy. De ha reggel nem tudsz felkelni, az arcodba öntök egy pohár vizet !!
-Értettem. - tisztelgett. - Jó éjt
-Neked is ! - mondtam a szememet forgatva.
Végre elaludt.

3 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a blogod! Szerintem tök jól írsz, bár vannak helyesírási hibák, de összességében nekem tetszik és kíváncsian várom a folytatást ;)
    Ria:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm. :)
      Ez az első vélemény a blogomról, ami azt minősíti, ráadásúl pozitív vélemény. Szóval köszi.
      De amúgy te sem panaszkodhatsz, nagyon nagyon jó a blogod, egyszerűen csak jön, hogy olvassam. ;)
      Charrlotte :) :D

      Törlés
    2. Nincs mit! :)
      Köszönöm szépen, örülök, hogy szereted a blogomat! ;) :*
      Ria:)

      Törlés