2015. július 29., szerda

Díj #2


#2 díj ! Köszönöm!

Tehát köszönöm szépen az immáron már második díjamat Ria:)-nak!!
Nagy boldogsággal tölt el, hogy ismét kaptam egy díjat.
Szóval köszi! :)




Szabályok:

Köszönd meg a díjat!
Írj magadról 10 dolgot
Válaszolj a 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küldd tovább!

Írj magadról 10 dolgot!

1. Imádom a semmittevést.
2. Soha nincs olyan, hogy nem vagyok szerelmes.
3. Csak akkor tudok egyvalakiből kiszeretni, ha beleszeretek másvalakibe.
4. Nehezen bízok meg emberekben. (Gondolom ezel majdnem mindenki így van.)
5. Egyfolytában énekelek, bár a körülöttem levők inkább annak örülnek, ha befogom a szám, ergo nem szép a hangom. :)
6. Általában vidám vagyok.
7. Most éppen a Gyűrűk Urát olvasom.
8. És most ez a kedvenc könyv amit eddig olvastam.( bár mindjg az aktuális a kedvencem :D )
9. Egyik kedvenc országpm Brazília.
10.Jobban szeretem a kutyusokat, mint a cicákat.

Válaszolj 10 kérdésre!

1. Miért szeretsz írni?
Nem tudom, csak úgy jön.
2. Van legjobb barátod? Ha igen, mióta ismered?
Van legjobb barátom. Több is. Kettő ovi óta, egy elsős korom óta, és egyet hatéves koromóta ismerek.
3. Ki a kedvenc énekesed/zenészed?
Fúú, hát nem is tudom. A legkedvencebb énekesem Avril Lavigne. ( Ria:) ugy-e milyen jó az ízlésünk? ) A kedvenc bandáim pedig a Punnany Massif, Children of Distance, stb. stb. Ebből sok van.
4. Miből merítesz ihletet?
Nálam nem igazán így van. Néha elgondolkodom valamin, vagy nem is gondolkodom, csak bevillan egy-egy ötlet.
5. Hiszel az igaz szerelemben? És a szerelemben első látásra? Indokold!
Hiszek az igaz szerelemben. Mert van ilyen. Persze csak ha megtalálod a megfelelő társat. :) Szerelem első látásra? Hmm. Nem is tudom. Szerintem azért kell egy kis idő, hogy valakibe beleszeresen az ember. Mondjuk első látásra lehet már valaki szimpatikus.
6. Van fiú-lány barátság?
Szerintem van. Nem tudom ezt bővebben kifejteni. Egyszerűen van és kész.
7. Mit szeretsz legjobban önmagadban? És mit szeretsz legkevésbé?
Eléggé szigorú vagyok magammal, de talán a találékonyság amit legjobban szeretek magamban. És az általam legkevésbé szeretett tulajdonságom pedig az, hogy néha túl gyorsan ítélkezek, és ez néha rosszúl sül el.
8. Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre? (3 dolgot vihetsz csak, és 3 napig maradsz)
- három napra elegendő élelmet(mindíg éhes vagyok)
- a barátaimat
- A Gyűrűk urát :)
9. Kedvenc márkád?
Coco Chanel. Na jó ez csak vicc volt. Amúgy a Quechua.( Ejtsd: kecsua )
10. Számítógép vagy telefon?Miért?
Számítógép. Azért, mert a telefonom még a boltban van. :D

Tegyél fel 10 kérdést!

1. Mióta blogolsz?
2. Miért fogtál neki?
3. Hiszel abban, hogy az ellenkező neműek között lehet barátság? Ha igen, akkor neked van ellenkező nemű jó barátod?
4. Könyv vagy TV? Miért?
5. Kedvenc tulajdonságod?
6. Általad legutáltabb tulajdonságod?
7. Kedvenc országod/városod? Miért?
8. Kedvenc könyved? (ha van)
9. Milyen könyvet olvasol most?
10. Ki(k) a kedvenc előadóid?

Küldd tovább!

Netty L. Nelson-(Gond)terhes







1 megjegyzés:

  1. Charlotte! Nekünk valószínűleg teljes mértékben megegyezik a zenei ízlésünk :D Avril Lavigne, Children of Distance, Punnany Massif... Örök kedvenceim <3

    VálaszTörlés