2015. július 14., kedd

Díj !! :)


#1 Díj. Köszönöm !! :)


Köszönettel tartozom Edemmester-nek!
Ez a blogom első díja, szóval nagyon hálás vagyok!
És persze mérhetetlenül boldog, mert nagyon nagy dolognak tartom, hogy a kismillió jó blog közül az enyém is kapott egy ilyen díjat! :)


Szabályok:

Köszönd meg a díjat!
Írj magadról 10 dolgot
Válaszolj a tíz kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küldd tovább!

Írj magadról 10 dolgot!

1. Egy fél éve, még álmomban se gondoltam volna, hogy lesz egy blogom, és ráadásul még díjat is fog kapni.
2. Úgy kezdtem el az írással foglalkozi, hogy jó pár Leiner Laura könyvet elolvastam és egyszercsak eldöntöttem, hogy írni fogok egy könyvet.(Persze ezt én sem gondolhattam komolyan, hogy semmi gyakorlással, csak úgy nekiállok könyvet írni)
3. Ahhoz képest, hogy még eléggé fiatal vagyok, a szüleim teljes komolysággal fogadták a fenti kijelentésemet, és azt mondták, hogy segíteni fognak, amiben csak tudnak.
4. Amikor van egy kis szabadidőm, és éppen nem a gépen ,,lógok'' , akkor olvasni szoktam.
5. Általában esténként, amikor még nem tudok elaludni, akkor jön az ,,ihlet''. :)
6. Ha valamit keresek, azt soha sem találom meg, de egy másik dolgot biztosan megtalálok, olyat amit régebben kerestem.
7. Egyik kedvenc időtölésem az alvás.
8. Ha úgy vesszük eléggé lusta vagyok. (ezt inkább nem is részletezném)
9. Néha nagyon idegesítő vagyok,ezenkívűl sokat beszélek és gyorsan.
10. Ez volt a legnehezebb feladat. :)

Válaszolj 10 kérdésre!

1. A könyveket, vagy a filmeket részeíted előnyben?
 Nem is tudom, számomra mindkettő kikapcsolódást jelent, de ha úgy van, hogy előbb elolvasom a könyvet, és aztán nézem meg a filmet, akkor inkább a könyvet választom, mert az én elképzelésem, és a rendező elképzelése merőben külömbözik egymástól, és  van hogy kihagynak, vagy megmásítanak részeket. Ilyenkor a könyveket részesítem előnyben.
De amúgy általában ugyanolyan hangsúlyban van a kettő.

2. Fontosnak érzed, hogy a blogod jelen legyen a közösségi oldalakon?
 Én csak azt szeretném, hogy azok, akik olvassák a blogomat, azok első sorban élvezzék amit olvasnak. Mondjuk nem bánnám, ha népszerű lenne, de nem tartom létfontosságúnak.Pl: még facebook oldala sincs. Szóval a válaszom: nem.

3. Az igazi (=nem internetes, hanem valóáletbeli) ismerőseid olvassák a blogodat, illetve szoktak esetleg visszajelzést adni róla?
Három barátnőm van eddig, akiknek megmutattam a blogomat, ezenkívűl a rokonaimból is egy-kettő kérte, hogy mutassam meg neki. Ja és a nővérem a leghűségesebb olvasóm, és ő mindíg a színtiszta igazságot mondja. Általában akiknek megmutatom, azok adnak róla visszajelzést.

4. Milyen témájú honlapokat böngészel szívesen?
Sokféle témában szoktam honlapokat böngészni, de általában abban a témában, amire akkor vagyok kíváncsi.(Huh. Ez lehet, hogy egy kicsit furán foglmaztam)

5. Mit gondolsz, az emberek zenei ízlése kapcsolatban áll a személyiségükkel?
Szerintem igen. (Ezt nem tudom bővebben kifejteni.)

6. Szoktál idegen nyelven olvasni akár könyveket, akár online tartalmakat?Miért?
Nem. Azért, mert még nem annyira jó a nyelvtudásom, de szeretném fejleszteni, és akkor talán megpróbálkozom ezzel is.

7. Szeretnél a jövőben főállásban írással foglalkozni, vagy a blogolást inkább megtartanád hobbiként?
Szeretnék, de csak akkor, ha annyira tudom fejleszteni az írástudományomat, hogy meg állja a helyét.

8. Gondolkodtál már azon, hogy az írásaidat esetleg nyomtatott formában is közzétedd, megjelentesd?
Szeretném, de csak ha már fejlettebb lesz az írástudományom.(Ahogy már fennebb is említettem.)

9. Próbálkoztál már szöveges/képes tartalmak helyett videókat gyártani?
Nem. Még soha. De majd megszeretném próbálni.

10. Mi a célod a blogoddal?
A célom elsősorban az, hogy gyakoroljam az írást, és ez segít abban, hogy visszajelzéseket is kapjak, hogy jó-e, vagy rossz. Aztán szertném szórakoztatni magamat és azokat, akik rátévednek a blogomra. :)

Tegyél fel 10 kérdést!

1. Miért blogolsz?
2. Gondolkodtál már azon, hogy nem csak hobbiként foglalkozol az írással?
3. A családod/barátaid szokták olvasni a blogodat? És visszajelzéseket adnak?
4. Mi az, vagy ki az, aki/ami nagy hatással volt rád, emiatt nekifogtál az írással foglalkozni?
5. Mióta foglalkoztat az írás?
6. Ki az, akinek a legtöbbet adsz a véleményére a írásaiddal kapcsolatban?
7. Te is gyakran olvasol blogokat, vagy inkább könyveket olvasol?
8. Melyik akedvenc könyved?
9. Mit olvastál utoljára? Milyen korosztálynak ajánlod?
10. Mi a célod az írással?

Küldd tovább!

Én ennek a három blognak küldöm a díjat:
-Alíz naplója - Egy különleges lány története
-Felelsz vagy mersz?
-Az életem viharos zónája

Mégegyszer köszönöm szépen! :)




















1 megjegyzés: